Friday, June 25, 2010

Kehidupan

Posted by Unknown on 25.6.10


Lama Menyepi..
sangat lama... Selama percutian yang diberi...
Sem Baru Bakal bermula tak lama Lagi...
Apa Cabaran yang Bakal Dihadapi??
mungkin TUGAS dan Tanggungjawab As a Guru praktikal Tidak mampu lagi Digalasi...
Namun tak apelah, tu adalah perkara yang bakal dihadapi esok hari nanti..

BAIKLAH...
Berbicara mengenai apa yang berlaku pada hari ini dan Semalam...
Ibarat Siang Yang menunggu Hadirnya Malam..
MungKin Itu Yang sesuai diungkap dalam berbicara mengenai hari ini dan semalam...

Membuka Lembaran percutian Kali ini..
Perkongsian ILMU bersama rakan Debat USIM dalam debat MPS Menjadi langkah Pertama..
Pengembaraan ke UMP menjadi Titik Tolak kedua dalam jelajah Cuti kali ini..
banyak Yang dipelajari Walau niat Sekadar Menumpang Ke UiTM ARAU...
Menjadi Hakim Di PIDZA,mengharungi Suka-Duka Arau Open dan PETAH 111 jam,
Merupakan salah Satu episod dalam percutian yang sangat memberi makna dalam diri..

Sehingga Sekarang,Aku baru Selesai PIDATO MPN,
masih di USIM,bagi memeriahkan debat Arab SMKA yang bakal berkunjung esok hari...
hadirnya aku dalam dunia orator-titik tolaknya adalah Debat arab..
Aku tak Tipu.. AKU SANGAT RINDU dengan Seni yang aku tinggalkan ini...
2,3 hari mungkin aku berkampung di sini..
sebelum menjejakkan kaki semula ke bumi UTM untuk menguruskan apa yang belum terlaksana..
Thanks IKHWAN coz Sudi Melapangkan masa dengan aku...

BERBICARA MENGENAI KEHIDUPAN,
Kehidupan yang aku telah dan sedang alami...
mengenangkan apa yang telah berlaku hari semalam
membuatkan aku terfikir akan kehidupan yang aku Lalui hari ini...
INI BUKAN BICARA LUAHAN PERASAAN SEMATA-MATA..
Ini bicara aku dan Kehidupan..
Sesungguhnya Aku rindu kepada Kehidupan Lama Yang aku rasa Diriku Lebih Baik Ketika itu...
Thanks Kepada MEREKA Yang menghidupkan Aku dan MASA SILAM...

Aku Percaya, jodoh pertemuan yang tuhan Ciptakan Banyak Hikmahnya...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site